AFF Webbinarium 2020
1 deltagare
- +
Kostnadsfri för medlem
Kostnadsfri för övriga
Anmälan
Senast 10 januari

Vad är egentligen ett fel i entreprenaden och hur bör detta hanteras?

Tjänsteentreprenader enligt AFF är ofta långa. Enligt vår erfarenhet skulle både beställare och leverantörer tjäna på att höja kunskapen om hur avvikelser bör hanteras. För ofta är det inte själva felet som orsakar mest irritation, utan hanteringen efteråt.

På det här seminariet går vi igenom de grundläggande reglerna i ABFF och kopplar dessa till scenarios och praktisk hantering.

Något av innehållet:
Leverantören har gjort fel – jag vill ha kompensation!
Leverantören bara lovar att åtgärda, men inget händer – vad kan jag göra?
Kan jag kräva vite för takläckaget?
Regler för fel och reklamation enligt ABFF
Praktisk hantering av reklamationer – hur fungerar det?

Du får möjlighet att ställa frågor.

Webbinariet är gratis men anmälan krävs. Länk till webbinariet kommer med kallelsen.  

Praktisk information

Icon/Utbildning/place Created with Sketch.
Datum och plats
30 januari i på webben
Icon/Utbildning/price Created with Sketch.
Pris
Gratis för medlem
Gratis för övriga
Icon/Utbildning/signup_date Created with Sketch.
Sista anmälningsdag
Anmäl dig senast 10 januari
Icon/Utbildning/target_audience Created with Sketch.
Målgrupp
Medarbetare som använder sig av avtalet. Förvaltare, fastighetschefer, bovärdar etc.

Medverkande

Anna Cedvén
Skriv ut programmet
AFF Webbinarium 2020
Dag 1 – 30 januari
13:00
AFF Webbinarium
13:45
Avslut

Kontakt

placeholder+image
Anna Lackman
Anna Lackman är expert inom fastighetsförvaltning.
placeholder+image
Petra Bondesson
Petra Bondesson är projektledare för utbildningar, evenemang och konferenser.

Relaterade utbildningar

Nyhet

Kvalitetssäkring och nyckeltal för städning

Utbildning Boende, Förvaltning & drift
Att kvalitetssäkra städning och städrelaterade tjänster är inte självklart och det finns många utmaningar. Det har också visat sig att kravställa och upphandla kvalitetssäkrade städtjänster är...