Ramavtal Digital Assistent
1 deltagare
- +
Kostnadsfri för medlem
Anmälan stängd
Medlemskap krävs
Den här utbildningen är endast tillgänglig för medlemmar. Du behöver logga in för att genomföra din anmälan.
Logga in

Välkommen att lyssna in på lanseringen av ramavtalet för digitala assistenter!

Sveriges Allmännytta har under våren genomfört en ramupphandling av en plattform för digitala assistenter åt medlemsföretetagen. Genom plattformen kan medlemsföretagen förenkla och effektivisera sin vardag och därmed skapa mer tid för möten med hyresgästerna – veckans alla dagar och dygnets alla timmar.

Innehåll och upplägg

Under detta webbinarium kommer vi gå igenom allt du behöver veta om det nya ramavtalet och den digitala assistenten. Vi kommer berätta om bakgrunden, varför vi startade denna upphandling och vad vi ville vi åstadkomma. En grundlig genomgång av avtalet och dess utformning kommer göras, vad som är viktigt att veta och tankeprocessen bakom.

Tillsammans med Gavagai (leverantören) kommer vi också under webbinariet demonstrera hur plattformen fungerar och höra mer om Gavagais bakgrund.

Slutligen kommer vi steg för steg att ta oss genom avropsprocessen och när du går därifrån ska det vara solklart varför ramavtalet är skapat och hur ni som medlemsbolag går till väga för att avropa på avtalet.

Det kommer finnas tid till frågor och diskussion.

Varmt välkommen att anmäla dig!

 

Praktisk information

Icon/Utbildning/place Created with Sketch.
Datum och plats
2 juni 2021 - Digitalt
Icon/Utbildning/price Created with Sketch.
Pris
Kostnadsfritt för medlemmar.
Icon/Utbildning/signup_date Created with Sketch.
Sista anmälningsdag
Anmäl dig senast 1 juni
Icon/Utbildning/lunch Created with Sketch.
Vad ingår
En livesändning och dokumentation.

Medverkande

Jonas Högset
Jonas är chef för enheten Fastighet & Hållbarhet på Sveriges Allmännytta, är utbildad civilingenjör och har över 15 års erfarenhet från branschen i olika roller. Hos Sveriges Allmännytta driver han utveckling med målet om en hållbar samhällsbyggnad.
Frida Hansson
Frida Hansson ansvarar för koordinering och administrativa insatser inom enheten för fastighet och hållbarhet.
Vilda Stjerneholt
Vilda är projektledare och kommer hålla ihop projektet och driva implementationsprocessen vid avrop. På Gavagai är hon leveransansvarig och har översikt över deras pågående projekt.
Erik Engberg
Erik är partneransvarig på Gavagai. Han är entreprenör och har stor erfarenhet av att bygga och vidareutveckla IT företag. Han har kandiderat inom både IT och systemvetenskap och har över 20 års erfarenhet inom IT-branschen.

Kontakt

placeholder+image
Frida Hansson
Frida Hansson ansvarar för koordinering och administrativa insatser inom enheten för fastighet och hållbarhet.
placeholder+image
Jonas Högset
Jonas Högset är chef för enheten Fastighet & Hållbarhet.

Relaterade utbildningar