Ramavtal Kommunikationsoperatör – KO2.0
Digitalt 15 juni
1 deltagare
- +
Kostnadsfri för medlem
Logga in för anmälan
Senast 13 juni
Medlemskap krävs
Den här utbildningen är endast tillgänglig för medlemmar. Du behöver logga in för att genomföra din anmälan.
Logga in
Start kl 08.30 och avslut kl 10.30

Upphandlingskonsulter kring strategi- och tjänstepaketering för Kommunikationsoperatör (KO)!

Välkommen att lyssna in på vårt webbinarium där vi får träffa de tre tilldelade leverantörerna som kommer hjälpa oss bolag i vår digitaliseringsresa. Upphandlingen av Kommunikationsoperatör och en partner i digitaliseringen är en viktig pusselbit för alla bolags digitalisering.

Vi berättar allt om ramupphandlingen av upphandlingskonsulterna. Vad ramavtalet innebär och vad vi kan förvänta oss av leverantörerna. Inom vilka områden kan man avropa konsulter, hur ni kan avropa och vad prisbilden är. Ni kommer att ha möjlighet att ställa frågor i dialog.

Mot bakgrund av utvecklingen kring digitaliseringen och nya krav att leverera trådlöst Internet till allt och alla ser vi ett ökat behov hos er bolag att utveckla era upphandlingar kring KO. Därför har vi landat i en viktig och strategisk ramupphandling med erfarna och kunniga leverantörer som förhoppningsvis ska kunna tillfredsställa alla era behov.

Varmt välkommen med din anmälan!

Praktisk information

Icon/Utbildning/place Created with Sketch.
Datum och plats
15 juni - Digitalt
Icon/Utbildning/price Created with Sketch.
Pris
Kostnadsfritt för medlemmar.
Icon/Utbildning/signup_date Created with Sketch.
Sista anmälningsdag
Anmäl dig senast 13 juni
Icon/Utbildning/lunch Created with Sketch.
Vad ingår
En livesändning och dokumentation som skickas ut i efterhand.

Medverkande

Carl Ståhle
Carl jobbar med digitaliseringsfrågor, de nya beteenden, affärsmodeller och ändrade förutsättningar som kommer därav.
Skriv ut programmet
Ramavtal Kommunikationsoperatör – KO2.0
Dag 1 – 15 juni
08:30
Start
Om ramavtalet
Leverantörerna presenterar
Frågor och svar
10:30
Avslut

Kontakt

placeholder+image
Frida Hansson
Frida Hansson ansvarar för koordinering och administrativa insatser inom enheten för fastighet och hållbarhet.

Relaterade utbildningar