Ej datumsatt
Datum kommer senare.

Kunden i fokus!

De flesta allmännyttiga bolag mäter och följer upp kundnöjdhet genom enkäter med olika regelbundenhet. En del mäter årligen, andra mäter löpande online. Frågan är vad dessa mätningar ger oss för information om hyresgästen och hur vi kan använda den informationen för att utveckla verksamheten.

Diskussionen kommer kretsa kring hur vi kan sätta kunden i fokus, prioritera våra åtgärder utifrån de mätningar vi gör och vad nöjd kund faktiskt betyder. Kan man kanske till och med förutspå NKI-resultatet genom att analysera fritextkommentarer i exempelvis felanmälan? Du kommer att få ta del av exempel på hur andra medlemmar jobbar och vi tittar närmre på hur kopplingen mellan kundtjänst/marknad och förvaltning egentligen ser ut.

Givetvis kommer stort fokus ligga på erfarenhetsutbyte.

Varmt välkommen!

Programmet uppdateras inom kort.

Relaterade utbildningar